lauantai 12. tammikuuta 2013

Sellasta.

 Taiteilin tossa viikko kaks sitte synttärikortin varastoon, vaikka ottaja tällekkin on jo :D
 Mun itte tekemät korut :) Ihan huvin vuoks :D

Tää on tää toinen kansio josta puhuin, ja ihan omin silminki näkee, et se ei oo ihan täydellinen :D Tää kangas on mun vanhasta mekosta.



HUOM! Reunassa-> olevasta I♥DIY painikkeesta pääsee nykyään siihen diy galleriaan ja sen alla olevasta kuvasta takaisin etusivulle!----->

                   ^Galleria                                             ^ Etusivu!

2 kommenttia:

  1. Hihi säkin oot tehnyt rubiikinkuutiokorun! (: Toivottavasti sulla pysyy se siinä ketjussa, mulla tapaa aina pudota c(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nytku mainitsit ni taisin senkin idean saada sun blogista ! Siel on vaikka mitä kivoja juttuja ! Mä oon parikertaa sitä käyttäny, ja on pysyny, nyt en tosin tiiä ku vaihoin sen rinkulan tosta :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!