sunnuntai 27. tammikuuta 2013

No ne synttärilahjat..

Ja muutaki. Viime viikolla tytöt oli täällä viettämässä mun synttäreitä, joten herkuteltiin ja laulettiin singstaria. Oli erittäin mukava päivä ja hauskaa oli ! 
Torstaina sain mun kunnon talvikengät joissa on lampaankarvaa sisällä, joten ne oikeesti on lämpimätki :D 
Perjantaina kävin seppälässä ja ostin mustan tuubihuivin, vihdoinki.
Tänää sitte sain uuden päällyslakan, koska se minkä sain jouluna on jo loppu :D Sain myös uuden valkosen, tarpeeseen tuli ! Lakkasin kynnetkin tosi simppelisti, mut en kuitenkaan ihan sillä normaalilla kaavalla :D 

Oonkans miettiny et alkaisin postaamaan joka sunnuntai, taikka maanantai, mut äh. En usko et se kuitenkaan toimis, koska jos saan postattavaa ni haluun postaa heti, enkä oottaa. Tääki oli kauheeta, ku ei kerenny viikolla postaa ni täs on nyt parijuttua... Pitää viel miettii tätä kerta viikkoon postaus juttuu..



 maksoin 4€, koska -30%
 Yks sukulainen kerää mulle tätä sarjaa ja sain hältä synttärilahjaks nyt kermakon ja ton sokerikipon :D Mulla on tohon viel semmonen pieni tarjotinki, mut se on eri paikassa säästössä :D
Nää sain vanhemmilta ja sit sain isovanhemmilta taskurahaa :) Täti anto mulle kuivakakku ja piirakka vuoan, vaaleenpunasina tottakai :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!