perjantai 26. lokakuuta 2012

Ostoksia ja Nallekarkkiavainperä :)

Kävin tänään koulun jälkeen kaupungissa, koska mulla sattu olemaan käyttö rahaa, ja maiju pääs vast puol neljä, ni oli aikaa. Alla ostoksii sun muuta, ja illan olin sitte maijun kans illan. Me juteltiin ja hän laitto mun hiuksia :) Oli erittäi mukaavaa :D
 Ostin mun rustoon tommosen timanttikorun ja mä tykkään :) Hinta olii 7€ ja tos vieres näkyy toi mun edellinen koru, joka tosiaan oli toi "harjotuskoru" :D
 Säästäris oli kaikkii joulujuttui -50% ja mä sit ostin noita pakettikortteja 3 pakettii, koska nehän makso sen 40 senttii kappale, ni aattelin hyödyntää joulukorteissa :)
 Sokkarista kävin hakemassa meikkisieniä(1.90€) ja "naamasieniä" (3.50€)
Sit tein tossa tommosen kivan nallekarkki avaimenperän tässä viikolla ja tosiaan noi kulkuset on eri ketjuissa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!