sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Ei keksi..


 Perjantaina näin pitkästä aikaa anskua, ja päätettiin mennä kaupunkiin, jonka jälkeen tultiin meille kattoo leffa ja syömään hedelmäcoctailii ja kermavaahtoa :D Kaupungista tarttu mukaan tuubihuivi, semmonen pieni et sitä ei kieritetä kaulaan vaan se vaan laitetaan kerran pään yli. Se on korkeempi ni se on lämmin. Ton kynsilakan ostin koska mun vanha, samanlainen (erimerkki) loppuu kohta, eikä sitä saa enää :( Tuo on semmonen ihana glitter lakka, joka peittä pienet virheetki !
Tänään tulin kotiin joskus 12 aikaan, ku olin viettämäs tyttöjen iltaa kaverinluona pikkusella porukalla. Sitte äiti toi mulle ton salkun, jota kukaan ei oo koskaa mihkää tarvinnu ja nyt mä hyväks käytin sen. hahah :D
1.Salkku kiinni ja auki (aukikuva ei mahtunu kollaasiin ja heilahti ), 2.Tavarat 3.Pienet jutut. Muovipusseissa paljetteja, timantteja, silmiä yms. 4.Ton 3 kohan jutun saa irti, ku avaa ton lukon (joka näkyyki tossa muovipussien vieressä) ja sinne teippasin vahvalla kakspuolisella teipillä ison muovitaskun (oikeesti iso, sinne mahtuu mun 2 koulukirjaa+vihko) ja sinne tungin kartongit, aaltopahvit, sun muut.
Mä tykkään! Mietinki tossa et sit joskus ku muutan pois kotoona, mun on helppo lähtee ku kynsitarvikkeet, korutarvikket ja askartelutarvikkeet on jo valmiiks pakattu salkkuihin :D Ennen mun kaikki tarvikkeet oli semmosessa muovisessa laatikossa, ihan sekasin ja uusimmat sieläsun täälä pikku pahvilaatikoissa :D
Ei pidä unohtaa että teinmä uudet kynnetki :D Ja joo, anteeks putaamattomuus, mutta mulla oli kiire ja tiesin että ruttaan noi vahingossa iltaan mennessä, ni otain kuvat heti, enkä kerenny putsaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!