keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Geisha-pussukka

Vihdoin käsityö postausta pitkästä aikaa!
Jouluna jotkut saa paljon suklaata, ja jos ne on paperikääreisiä, roskaa on paljon. Mulla on pitkään ollu takaraivossa semmonen toive et haluaisin tehä karkkipussukan, ja nyt ten sen, ku iskä kävi mun koneella ja samalla kysäs et mikäs tää projekti on ja osotti tota karkkipaperi kasaa. Sitte mulla välähti ja hain kontakti muovia ja googlesta löyty sitte suuntaa antava ohje ja tähän mä käytin pelkkiä karkkipapereita, kirkasta paksua teippii ja kontakti muovii. Reunat ja vetoketjun ompelin itte ku en jaksanu hakee ompelukonetta :) Itte oon tyytyväinen, onhan toi aika symmetrinen ensimmäiseks ja käsinompeluks! 



4 kommenttia:

  1. Aina miettiny että miten nuo saadaan tehtyä :D Olipas helppo ja yksinkertanen ratkasu, pitääkin kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahha, no hyvä että oli hyötyä ! Noi voi myös tikata sit vielä tost apäältä ni varmasto pysyy. Googlettamallahan löytyy sit erillaisiaki vaihtoehtoja, tämä yksinkertaisin! :D

      Poista
  2. ompas hieno! ja paljon kivoja juttuja sun blogissa. näitä pussukoita on hyvä tehdä, kun on kierrätystäkin. :) mäkin tein joulun alla suklaalevyn paperista: http://hetkisitten.blogspot.fi/2012/12/im-chocoholic.html <-kurkkaa, munkin blogissa on käsitöitä jokunen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! Jep,mulla ois hinku tehä lisääki, mut saispa vaan jotainmuita ku näitä geishoja :D
      Sulla oli kivoja ideoita blogissas !

      Poista

Kiitos kommentistasi!