perjantai 27. heinäkuuta 2012

Tästä tää lähtee

Moikka! Mä oon 16 vuotias tyttö Etelä-Suomesta, joka sai nimekseen Mari. Ihan aluksi voi sanoa et mun täysin suomalaisista sukujuuristani huolimatta, suomenkieli ei taivu ja teksti voi olla tönkköä, ja sielä täälä voi olla kirjoitusvirheitä.
Mä oon aina halunnu lastenhoitajaks, ja se ei oo jääny kelelkkään lähipiirissä epäselväks :D Oon hoitanu monesti sukulaisten pikkusia ja välillä käyn naapurissa. Jotta mä saan siitä ammatin, valitsin tiekseni jo hyvin varhain lähihoitajan. Sellanen musta siis kolmen vuoden päästä tulee, jos/kun valmistun amiksesta :D Vielä keväällä olin täysin varma et sen jälkeen en enää ainakaan heti opiskele, mut nyt on mieli muuttunu, enkä oo enää ni varma. Aika näyttää.
Vapaa-ajalla keilaan maijun kanssa, blogaan meijän lifestyle blogiin (linkki alhaalla), teen käsitöitä ja dataan. Kyl mä välillä maijunki kaa  oon :D mut joo, kysykää jos on jotai :D
Eli tää blogi on tarkotettu mun käsitöille jotka tahon jokatapauksessa kaikille jakaa. Joitain töitä on nähtävissä osotteessa http://booringlifes.blogspot.fi/, mut siellä ne jää helposti huomaamatta ku siellä kolme ihmistä lisäilee postauksia, joten nyt tää blogin on pelkille niille. Just nyt mulal ei oo mitään uutta, mut kokeilu mielessä lisään tähän pari jo julkaistua työtäni :)




ps.Kuvissa on toisen blogin "vesileima" joten älkää hämmentykö :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!