lauantai 28. heinäkuuta 2012

Niitti ranneke

Barbinukkekorupuu postauksessa näky niitti rannekoru, ja se on by me, joten aattelin näyttää siitä tommosen kuvan jonka oon postannu joskus tammikuussa tonne toiseen blogiin, mut sielä se jossain kaukana piilossa on, ja kertoo vähän kuinka se synty :) Emmä kauheean useesti näit vanhoi ellei pyydellä (saa siis toivoo jotain tuotoi (=), mut nyt aattelin, koska mun teki mieli postaa :)
Ja kiinnostasko semmonen mitä olen tehnyt osa 2 postaus ketää? Otin kommentoinnista sanavahvistuksen pois ja lisäsin anoillekki mahiksen kommentoida ni voi kuka vaa tulla pyytelee ilman tunnuksiiki :)
Mutjoo, nyt se kuva =)
 •Tarvitset•

◘Joku ranneke
-Vaikka vanhasta kellosta, josta on irrotettu kellotaulu, ja ylimääräiset leikattu pois ;)  Mulla käytössä joksus pollyxistä tullu ranneke, johon kuuluu pieni metallinen kirjekuori jonka sai onneks pois :)

◘Niittejä
-Vanhasta niitti vyöstä tai tilattuja

◘Pihdit jos ei sormenpäät kestä

Toi sormus on tosi yksinkeranen eli se on vaan sormuspohja ja niitti. Niitin mä taitoin siihen ympärille ja laitoin liimaa et puruu kii :)

SItte vaa täytetää tota ranneketta niin pitkälti ku tahtoo ja saa sen kiinni. Nykyään mulla on tossa pal enempi niittei ja osa toista säätökohasta piilotan niitin alle :) Kysykää jos tulee mieleen, mitä vaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!