sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Mitä toivon joululahjaksi?

1.BaByliss muotoilurauta sarja. Mä omistan kihartimen ja mulla on käytössä siskon suoristusrauta, mun oma, minirauta on hänellä. Oon kuitenki jo pitkään halunnu muitaki rautoja, joten tää ois just sopiva!

2.Oriflamen "kimallekynsilakka". Näissä lakoissa pitäis olla hologrammi efekti, joten tää hopeinen ois jees testata.

3.Four Reasons kosteuttava shampoo ja hoitoaine lahjapakkauksessa ja mukana tulee harja. Viimevuonna sain kans tämmösen lahjapakkaukse, mut siinä oli semmone toilet-bag. Näitä tarvii aina ja tää merkki on mun hiuksille hyvä.

4.Kiss gradient kynsilakkasetti - mustana ja pinkkinä - miksei? Liukuvärjäys on helppo ja nopee lakkais joten tää helpottais entisestää.

5.Lahjakortteja. H&M ja Suomalaiseen kirjakauppaan tulee aina tarvetta sijottaa rahojaan ;)

6.Kaikista parasta suklaata! Njams! Näitä on kiva popsii aina synttäreihin asti :D 

2 kommenttia:

  1. hihiii suklaata ;3 mut maku on pätkis!! t. tiedät kyllä kuka ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onseki hyväää... mut ei kaikkee voi saada ja sitä saa kesälläki!

      Poista

Kiitos kommentistasi!