tiistai 20. elokuuta 2013

Back To School

Johan tätä on ootettukki. Siis postausta. Ehkä kouluakin. Mulla koulu alko tasan viikko sitten, ja on se mukavaa palata koulunpenkille. Koulutarvikkeita oon ostellu pitkin poikin kolmen viikon ajan, viimesimmän eilen. Sen takia tätäkin on saanu ootella. Nyt sain loput kuvat otettua, ja muokattua, joten tässä nämä.
 Koulureppuna mulla on musta kånken, johon pitäis tilata vielä pehmusteet olkapäille. 
 Kalenteri on tiimarista ja siihen voi tehä oman kannen. Kynä jossa neljäväriä suomalaisesta
 Kymmenen kappaletta värillisiä kuulakärkikyniä suomalaisesta, 1,95!
 Kumi, kuulakärkikynä ja yliviivaustussi tiimarista, lyijytäytekynä suomalaisesta ja viivotin cittarista.

 Monisteille kansio, suomalaisesta 4.95

 Ja vihko, jossa on 5 välilehtee, eli tähän mahtuu 6 ainetta. Ostin tän lyhyille kursseille jotta vihkoja ei mee turhaan (unohin kuvata IIKS!) Liimasin ja kontaktoin vihkon kanteen palan scräppi paperia, ja mä ainaki tykkään !


Unohdin tosiaan kuvata vihkot, joten nappasin instagrammista kuvan jossa ne näkyy. Mua voi halutessaan seurata nimellä martzaaaa, mutta se on yksityinen, joten älä ihmettele jos et heti pysty kuvia näkemään, mun täytyy hyväksyä sut seuraajaksi ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!